понеділок, 15 квітня 2024 р.

" To be or not To be" ?

Дієслово “to be”: правила використання Існує в англійській мові дієслово, без якого не обходиться половина речень, що має багато значень та форм, а головне – без знання цього дієслова подальше вивчення мови на будь-якому рівні англійської буде неможливим. Це чудо слово – verb “ to be”. З нього часто починається навчання для початківців, адже без цього дієслова ви навіть не зможете правильно сказати, як вас звати! Пропонуємо розібратися з його правильними формами та значеннями у теперішньому та минулих часах, щоб, напевно, вивчити цей каверзний “ту бі” і більше не плутатися у його використанні 🤓. To be – коли людина тільки починає вивчати мову, їй складно звикнути до того, що у простих та звичних реченнях рідною мовою, ми не проговорюємо кожного разу слово “ Є “, в англійській мові “Є” - слово, яке обов’язково потрібно проговорювати. Порівняйте: Я Катя. - I am Kate.- (Я є Катя ) Мені 25 років. - I am 25 years old.- (Мені є 25 років) Я на роботі. - I am at work. (Я є на роботі) Тому, щоб говорити правильно, необхідно вживати to be у реченнях, які описують людей або предмети та говорять про їхнє розташування – ✅ “Peter is a doctor” ✅. Форми дієслова to be Це єдине дієслово в англійській мові, яке змінюється в залежності від особи, числа та часу, у якому вживається. Важливо запам’ятати наступні правила, щоб застосовувати дієслово to be правильно. Для початку, давайте поглянемо на правила використання в ствердному реченні: Тo be у теперішньому часі. Дієслово to be в Present Simple змінюється так: I (я) am (є) You (ти) are (є) He, she, it (він, вона, вона) Is (є) We (ми) are ((є) You (ви) are (є) They (вони) are (є) Якщо людина розповідає про себе, то використовуватиме форму am: I am a student. – Я студент. I am happy. – Я щасливий. I am at university. – Я в університеті. У випадках, якщо говоримо про третю особу – he (він), she (вона), it (воно) – використовувати потрібно форму is: She is beautiful. – Вона гарна. He is the only person I know here. – Він єдина людина, яку я тут знаю. Do you know where the towel is? – It is in the bedroom. – Ти знаєш, де рушник? – Він у спальні. У теперішньому часі є ще одна форма – are, яка вживається з одниною – you (ти) – або з множиною– we (ми), you (ви), they (вони): You are wrong. – Ти не правий. They are nice people. – Вони приємні люди. We are the youngest members of our family. – Ми наймолодші члени нашої родини. Тo be у минулому часі. У таблиці показано відмінювання дієслова to be в Past Simple: I (я) was (був) You (ти) were (був) He, she, it (він, вона, вона) was (був, була,було) We (ми) were (були) You (ви) were (були) They (вони) were (були) Дієслово to be у минулому часі має форму was якщо йдеться про себе особисто або про третю особу – he (він), she (вона), it (воно): I was nervous before my exam. – Я була нервовою перед іспитом. Mary was in the cinema yesterday. – Мері була у кінотеатрі вчора. The dog was glad to see its owner.– Собака був радий бачити свого господаря. My brother was a photographer, but then decided to change his occupation. – Мій брат був фотографом, але потім вирішив змінити свій вид діяльності. Якщо в минулому часі говорити потрібно про множину – we (ми), you (ви), they (вони) – або про однину – you (ти) – тоді на допомогу приходить форма were: You were convincing when you talked about your new project. – Ти була переконливою, коли говорила про свій новий проект. They were a happy family before that tragedy happened. – Вони були щасливою сім’єю до того, як сталася та трагедія. We were so disappointed. – Ми були такі розчаровані. Дієслово to be у негативних речення Для того, щоб сформувати заперечення, достатньо додати частку “not”: Lily is not satisfied with her results. – Лілі незадоволена своїми результатами. I am not ready to answer these questions. – Я не готова відповідати на ці запитання. They were not present at the conference. – Вони не були присутні на конференції. У розмовній, неформальній англійській заперечення скорочуються: is not = isn’t, was not = wasn’t. Це ніяк не впливає на значення речення, проте робить мову гнучкою та швидкою. Зверніть увагу, що конструкція am not не має скорочення, тобто ❌ amn’t ❌ буде помилкою. Дієслово to be у запитаннях При формуванні питання, необхідна форма дієслова виноситься на перше місце в реченні: Are these people your acquaintances? – Ці люди – твої знайомі? Is my sister here? – Моя сестра тут? Were you at that amusement park? – Ви були у тому парку розваг? Exercise Complete the sentences with ¨to be¨. 1. I _____ a girl. 2. My father_____ at work. 3. Alex and Dino _____ my cats 4. Alex _____ in the garden. 5. Dino _____ on the floor. 6. My red pencil _____ on the floor, too. 7. The other pencils _____ in my pencil case. 8. My mother _____ in the living room. 9. Eli and Rafa _____ good friends. 10. They _____ good at tennis. 11. _____ they in Amsterdam this week? 12. The pupils _____ not at school today. 13. It _____ Monday. Keys: 1. am, 2. is, 3. are, 4. is, 5. is, 6 .is, 7. are, 8. is, 9. are, 10. are, 11. Are, 12. are, 13. is.

Немає коментарів:

Дописати коментар

" To be or not To be" ?

Дієслово “to be”: правила використання Існує в англійській мові дієслово, без якого не обходиться половина речень, що має багато значень та ...